Com és costum, dins de les festes del Remei, es fa una ofrena floral davant la imatge de Santa Maria del Remei, patrona del barri de les Corts, a l’interior de l’església parroquial. Aquesta tarda, 7 d’octubre, s’han reunit un nombrós grup de veïns i amics del barri en una celebració senzilla i alhora carregada de devoció i il·lusió.
Mn. Joan Costa, rector de Santa Maria del Remei, ha donat la benvinguda als assistents, i entre ells els representants municipals, del barri i del districte de les Corts i també diversos sacerdots de la residència sacerdotal propera a la nostra Parròquia.
Seguidament s’ha donat lectura a un text breu dels Evangelis i s’ha continuat amb unes peticions per la parròquia, pel barri, per les institucions i per tots els seus habitants amb les seves necessitats i intencions.
A continuació, s’han acostat als peus de l’altar nombrosos particulars i grups amb flors, com el Districte de les Corts, la Residència sacerdotal Sant Josep Oriol, el Partit Popular de les Corts, el Grup de Joves del Remei, Effetá Remei, Caritas Parroquial i Guies i Scouts d’Europa.
Per acabar, s’ha cantat l’himne a la Mare de Déu del Remei.