Sant Joan Pau II

Oració a Sant Joan Pau II

Oh Sant Joan Pau, des de la finestra del Cel dona’ns la teva benedicció!

Beneeix l’Església, que tu has estimat, servit, i guiat, animant-la a caminar amb coratge pels camins del món per portar Jesús a tots i tots a Jesús.

Beneeix els joves, que han estat la teva gran passió. Concedeix-los tornar a somniar, tornar a mirar cap a dalt per trobar la llum que il·lumina els camins de la vida a la terra.

Beneeix les famílies, ¡beneeix cada família!

Tu ens adverties de l’assalt de satanàs contra aquesta preciosa i indispensable guspireta de Cel, que Déu va encendre sobre la terra. Sant Joan Pau, amb la teva oració protegeix les famílies i cada vida que brolla en la família.

Prega pel món sencer, encara marcat per tensions, guerres i injustícies. Tu et vas oposar a la guerra invocant el diàleg i sembrant l’amor: prega per nosaltres, perquè siguem incansables sembradors de pau.

Oh Sant Joan Pau, des de la finestra del Cel, on et veiem al costat de Maria, fes baixar sobre tots nosaltres la benedicció de Déu. Amén.

Cardenal Angelo Comastri
Vicario General de Su Santidad para la Ciudad del Vaticano