La Veu de la Parròquia

www.parroquiaremei.org
Diumenge V Quaresma
17 març 2024

VIA CRUCIS. Tots els diumenges de quaresma se celebrarà el Via Crucis per dins la nau de l’església, a les 19h, on meditarem els misteris de la passió del Senyor.

RECESOS D’EMAUS I EFFETÀ. El cap de setmana del 15 a 17 de març tindrem el proper recés d’Emmaús de dones a Vilafranca. Pregueu pels fruits d’aquesta trobada apostòlica. També, el cap de setmana del 12 a 14 d’abril tindrà lloc el recés d ‘Effetà, de nois i noies entre 18 i 25 anys, i els dies 19 a 21 d’abril el recés d’Emmaús d’homes, també a Vilafranca. Si algú vol animar-se trobarà la inscripció a la web de la parròquia.

GRUP GENT GRAN. El dimarts dia 19 de març tornarem a trobar-nos el grup de Gent Gran, majors de 70 anys, a la Sala Sant Joan Pau II a les 17:30h.

SANT JOSEP. El dimarts 19 de març és la festivitat de Sant Josep. Malgrat ser festa de l’Església universal, el precepte ha estat dispensat pel bisbe en ser un dia laboral. Només hi haurà les misses de 9 i 20h. Preguem a sant Josep per les vocacions sacerdotals i acudim a la seva intercessió per a créixer en la nostra unitat i obediència a Crist i l’Església.

GRUP DE MATRIMONIS JOVES. El dijous dia 21 de març, propera trobada del grup de matrimonis joves a la sala Sant Cristòfol de la parròquia a les 21h.

GRUP PROFESSIONALS GRANS. El divendres 22 de març, propera reunió del grup de professionals grans, a les 20:45h.

ORDENACIÓ SACERDOTAL. El dissabte 23 de març, festa de sant Josep Oriol, tindrà lloc l’ordenació sacerdotal de Mn. Andreu Salinas, nou sacerdot diocesà, vicari de la parròquia de Sant Josep Oriol Pregueu per la seva fidelitat i santedat.