Ens complau informar-te que el cap de setmana del 29 d’abril a l’1 de maig del 2022, tindrà lloc un nou Recessos d’Emaús per a homes de la Parròquia Santa Maria del Remei de les Corts, sota la direcció espiritual de Mn. Joan Costa.

El recessos d’Emaús, com el seu nom indica, està inspirat en el passatge de l’Evangeli de Sant Lluc 24:13-25 “El camí d’Emaús”. Aquests versicles narren l’experiència de la trobada amb Jesucrist Ressuscitat de dos dels seus deixebles, que en abandonar tristos i afligits Jerusalem després de la crucifixió i mort del seu esperat Salvador, es dirigien caminant de tornada cap al poble d’Emaús.

Aquest Recessos permet als seus participants, prendre’s un DESCANS al seu dia a dia, per poder trobar-se a SÍ MATEIXOS a través de la TROBADA AMB DÉU. Per a molts el recessos suposarà una trobada, per a altres un retrobament, i per a la majoria revifar una flama que s’apaga a poc a poc.

T’animem a participar en un recés que ha ajudat molts homes a reconèixer la presència de l’Amor de Déu a les nostres vides i que ha transformat molts cors, en un ambient de germanor en Crist.

Si estàs interessat en assistir com a Caminant al proper Recés a continuació trobaràs les dades essencials del mateix, així com les instruccions per a la teva correcta inscripció.

INSCRIPCIÓ CAMINANTS, RECÉS D’EMAUS HOMES. 29, 30 d’ABRIL i 1 de MAIG: