«Caminant junts». Aquest és el lema amb què l´Església celebra el 2 de febrer la Jornada de la Vida Consagrada, coincidint amb la festa de la Presentació del Senyor.

Amb aquest lema, els consagrats s’uneixen al camí sinodal que es va iniciar l’octubre del 2021 i que culminarà l’octubre del 2023. Així, els bisbes de la Comissió Episcopal per a la Vida Consagrada conviden al seu missatge per a aquesta Jornada «a caminar junts» des de la consagració, l’escolta, la comunió i la missió.

«Mentre avancem en el camí sinodal -escriuen els bisbes- donem gràcies a Déu pel do de la vida consagrada que enriqueix l’Església amb les seves virtuts i carismes i mostra al món el testimoni alegre del lliurament radical al Senyor».