Formació

En aquesta secció podeu consultar les activitats de formació de la Parròquia

Catecisme de l'Església Catòlica

Grup de nova creació per a adults orientat a la formació en la Doctrina Catòlica utilitzant com a material de suport el Catecisme de l'Església Catòlica.

El programa inclou els següents continguts: La Professió de la Fe, La Celebració del Misteri Cristià, La Vida en Crist i L'Oració Cristiana

Text del Catecisme de l'Església Catòlica i del Compendi

Grup de Joves del Remei

«Sempre punt per donar raó de la vostra esperança a tot el qui us demani» (1Pe 3, 15).

Trobades setmanals per a adolescents i joves, a partir dels 13 anys, preuniversitaris, universitaris i treballadors. Es reuneix els dimecres de 20:30 h a 22:00 h. Dos grups: júniors de 13 a 16-17 i sèniors de 18 a 25.

La finalitat és múltiple: perseverar en el coneixement de la fe, viure més conscientment totes les dimensions de la unió amb Crist, estimular l'apostolat entre els joves i ser ferment de santedat per a la vida social, inspirats per la Carta Apostólica de Juan Pablo II a los Jóvenes Dilecti Amici.

Sol · licita informació a Guillem Carrés o en el Despatx Parroquial

Grup de Matrimonis

Reunions mensuals dirigides a tots els qui vulguin aprofundir i enriquir la vida conjugal en un clima fratern per fonamentar la vida familiar i apostòlica des de la missió que Crist confia als esposos en el si de l’Església.

Sol · licita informació en el Despatx Parroquial

Escola de Pares

Vuit convocatòries adreçades als pares de nens i nenes de Primera Comunió al llarg de dos anys. Un espai de reflexió a partir de l’experiència única que suposa la transmissió de la fe en la primera comunitat cristiana que els nens descobreixen i que no és altra que la mateixa família.

Sol·licita informació a Teresa Rión o en el Despatx Parroquial

Rep totes les nostres novetats al teu correu electrònic Subscriu-te