Viure la Fe

En aquesta secció trobareu informació sobre els diferents grups d'oració i vida cristiana, disponibles per viure la fe en comunitat

Grup d’escolans

A partir de la catequesi de Primera Comunió, als 7 anys, i sense límit d’edat. Mitjançant el servei de l’Altar es crea un ambient receptiu a l’acció de la gràcia Divina de manera que permeti fomentar, promoure i acompanyar un amor i dedicació especial a la sagrada Eucaristia. Tot preparant i assajant les celebracions, ajudant al bon desenvolupament de les mateixes, aprenen els estris i el significat dels objectes i rituals, senten la proximitat del sacerdot, formen un veritable grup d’amics, i alhora hi ha la possibilitat de suscitar inquietuds vers la vocació sacerdotal.

image image image

Recessos Espirituals

Principalment dos recessos durant l’any, corresponents als temps d’Advent i Quaresma, en dissabte, de 9:30 a 13:00h. Temps per estar amb Crist que ens envia i ens sosté.

El proper Recès tindrà lloc en el temps d'Advent, el dissabte 14 de desembre de 10 a 13h a la mateixa Església.

Lectio Divina

Mètode d’apropament a les Sagrades Escriptures en lectura continuada dels Evangelis. Es tracta d’acollir la Paraula de Déu amb recolliment i pregària, tot escrutant les seves riques dimensions (històrica, moral, espiritual) en el marc de la Tradició de l’Església i amb ressons compartits pels assistents de cara a l’edificació mútua en la fe sota una mateixa inspiració divina.

Ens reunim els dissabtes de 9:30 a 10:30, i seguim el llibre  Lectio Divina para la vida diaria: El Evangelio de San Juan, n.14, Ed. Verbo Divino

Properes trobades: 9/11, 23/11, 30/11, 14/12 retir, 21/12, 11/01/2014, 25/01/2014

Adoració Eucarística

Dijous (de 9:30h a 19:45h), segons un calendari exposat i adaptat als diversos períodes de l’any. Es constitueix així un grup d’adoradors que asseguren la permanència de la comunitat en oració, mantenint la possibilitat de que siguin molts més els qui sentin la crida a romandre prop de l’Amor dels amors. En un clima de silenci i mitjançant l’oració personal i d’intercessió s’enforteix la vida d’unió amb Déu i es renoven els desigs de tractar la seva mateixa presència en els germans.

Dos dijous al mes a la capella del Santíssim de 9:30 en acabar la Missa del matí fins a les 20:00, inici de la Missa del vespre.

Propers dies: 24/10, 7/11, 21/11, 5/12, 12/12, 9/01/2014, 23/01/2014

Grup Alè

Amb una reunió mensual, els dilluns de 20:30 a 21:30 h, el grup acull feligresos que es proposen fer vida la lectura de l'Evangeli setmanal. Amb esperit de fe i d’acolliment d'allò que és i del que es proposa la Paraula de Déu, s'aconsegueix una vinculació fraterna que porta a compartir reflexions, a mantenir una disponibilitat per assumir compromisos eclesials així com recolzar iniciatives socials que interpel·lin la vida cristiana.

Si desitges unir-te a Grup Alè o ampliar informació contacta amb Mercè de la Torre y també en el Despatx Parroquial

Veure els Moviments Eclesials amb presència a la Comunitat Parroquial

Rep totes les nostres novetats al teu correu electrònic Subscriu-te