Sagristia

Cosidor parroquial

Grup que reuneix a senyores de la comunitat, els dijous de 16:00 a 18:00h, per compartir el do de realitzar diverses tasques de costura arreglant robes litúrgiques. A més d’oferir-se per a treballs puntuals i laboriosos propis de la sagristia, realitzen tota mena de manualitats que, cada dos anys, són exhibides i posades a la venda en una fira pública amb la finalitat de recaptar fons per al manteniment del temple.

Manteniment del Temple

Són feligresos que ofereixen la seva col·laboració per vetllar, coordinar i seguir les diferents tasques que realitzen empreses i professionals (electricitat, fusteria, pintura, obra de paleta, extintors, parallamps, rellotgeria, ciris elèctrics, neteja, etc.), tant a l’estructura material del temple com als locals parroquials. Aquesta col·laboració inclou també el control i comptabilitat de les col·lectes dominicals i extraordinàries, així com l’obertura i tancament de l’església.

Rep totes les nostres novetats al teu correu electrònic Subscriu-te