Grups amb missió pastoral delegada pel Rector

Catequistes i Catequesi de Primera Comunió

És una de les principals exigències de l’Església al Rector: seleccionar fidels capaços de transmetre la fe a través d’una catequesi estable, ben organitzada per preparar a la recepció dels Sagraments i per a formar els cristians en una fe madura.

Si estàs valorant oferir com a catequista o t'agradaria ampliar informació sobre les convocatòries de Catequesi de Primera Comunió i inscripcions pots enviar un correu electrònic a la responsable d'aquesta àrea, Teresa Rión. També pots trucar o visitar el Despatx Parroquial

Pastoral de la Salut

Reflexió i formació sobre els grans temes que afecten al dolor i al sofriment a més d’una atenció joiosa i acompanyament fraternal dels fidels que senten de prop la feblesa del cos a causa de la malaltia.

Si vols saber més sobre la Pastoral de la Salut pots posar-te en contacte amb Rosa Grau, i també preguntar al Despatx Parroquial

imageVoluntariat de Càritas

Atenció personal els dimarts de 10 a 12:00h, coordinada amb els Serveis Socials de l’Ajuntament, amb col-laboració amb diverses entitats (residències, menjadors socials). Fer de la parròquia un veritable centre de promoció de la dignitat humana i d’assistència als més necessitats. Més informació

Projecte Raquel

La resposta al drama de l'postavortament

A Espanya l'associació pública de fidels Spei Mater té encomanat l'impuls i desenvolupament del Projecte Raquel, a instància del bisbe José Antonio Reig Pla, que presideix des de 1999, la Subcomissió Episcopal per a la Família i Defensa de la Vida a la Conferència Episcopal Espanyola.

Aquest curs va orientat a conèixer i entendre quina és la ferida i el dolor psicològic i espiritual pel qual han travessat aquelles dones que han patit un avortament. A través del Projecte Raquel s'aprèn a col · laborar en la seva curació, acostant a la persona a la misericòrdia de Déu i a la reconciliació.

El curs va dirigit a les persones que vulguin participar en aquesta gran tasca de l'Església: a més del sacerdot, psicòlegs i persones que vulguin apropar la misericòrdia de Déu a tots els que pateixen les conseqüències de l'avortament.

Lloc oficial Proyecto Raquel

Més informació aquí

Rep totes les nostres novetats al teu correu electrònic Subscriu-te