Acollida
Acollida per a circumstàncies específiques

imagePreparació al Baptisme

Celebracions dos diumenges al mes, un diumenge a les 13h, un altre a les 18h. Cal inscriure al nen o nena en el despatx parroquial i l'assistència de pares i padrins a una reunió preparatòria de cara a una correcta comprensió i vivència del ritual del Baptisme de nens.

Les convocatòries es publicaran en Agenda i Avís. Més informació aquí

Preparació a la Primera Comunióimage

Si t'agradaria ampliar informació sobre les convocatòries de Catequesi de Primera Comunió i inscripcions pots enviar un correu electrònic a la responsable d'aquesta àrea, Teresa Rión. També pots trucar o visitar el Despatx Parroquial

Als pares que volen matricular els seus fills a la Catequesi de Primera Comunió se'ls exigeix ​​el compromís d'actuar de manera conseqüent a la llar i en particular, la importància assistir a la Santa Missa Dominical amb els seus fills. Veure informació relacionada aquí

Preparació al Matrimoniimage

Cinc sessions: els dimarts 4, 11, 18, 25 i 4 de març de 20:30 a 22:00 h. Reflexió sobre la vida conjugal i familiar, les seves diverses implicacions (humana, espiritual, eclesial), sobre la transmissió de la vida a la fecunditat de l'acte conjugal, la superació dels moments de crisi i l'espiritualitat de la vocació al matrimoni, impartit per un equip de professors de la Parròquia. En cas que no es pugui acudir per les dates o l'horari l'secretaria informará d'altres cursets de la Diòcesi.

Per consultar la normativa matrimonial pots visitar la Pàgina Oficial de l'Arquebisbat apartat Serveis>Despatx virtual>Per casar-se.

L’Eucaristia per als nostres malalts

Es distribueix al domicili dels malalts que no poden desplaçar-se de forma ocasional o definitiva a l’església. A petició del mateix malalt o de la seva família a Isabel Albarracín o en el Despatx Parroquial

Rep totes les nostres novetats al teu correu electrònic Subscriu-te